Bara två skoldagar kvar sen jullov!

Nu har jag ingen mer skola den här veckan. Men jag ska ändå göra skoljobb imorgon, fast hemma. Så tänkte jag även gå på stan imorgon, måste ju börja köpa julklappar. Sen har jag även ett möte på morgonen, känns skönt att gå på det samtidigt jobbigt också. Hoppas att det är sista gången jag sätter min fot där.
Sen har jag även lite kurser/utbildning som jag måste göra på mitt jobb. Ska försöka vakna tidigt imorgon så åker jag och gör bort dom, det ska vara det första jag gör imorgon. Sen blir det mötet och det roligaste av allt är att sen får jag gå och köpa julklappar efter alla MÅSTEN som man måste göra. Så imorgon kl 16:00 tar jag min lediga helg och då ska jag inte tänka på skolan eller något annat, bara njuta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0