Bästa med 2009!

Börjar fort med det bästa av 2009, för jag hann bli på dåligt humör när jag skrev det sämsta med 2009 hihi.

Jag har inte att skriva om varje månad, så det kommer bli lite hopp och så.

Maj. Jag och min sambo firar vår 2-års dag =)

Juni. Vi firar midsommarafton i fjällen med hela min familj. Älskar verkligen det stället. Hoppas att vi kommer åka dit nästa år.

Augusti. Jag börjar skola. Går den utbildningen som jag vill verkligen gå på. Var så överlycklig!

September. Jag fyller år. Sen så var jag även med på tv och i morgontidningen. Man kunde se mej på en bild i tidningen, det handlade om utbildningen som jag går på. Och på tven var det ett inslag om vår utbildning så då såg man mej också.
Jag startade min blogg, som jag är jätte nöjd med, men bättre ska den bli hihi.

November. Jag har 3-veckors praktik på Rabalder. Det var riktigt roligt, och jag ska ju tillbaka dit snart igen =)

December. Var till tomten i Rovaniemi. Sen så måste jag även säga att mina julklappar var så bra!

Tyvärr har jag inget mer att skriva om. Men jag hoppas på att 2010 blir ett bra år och att det kommer hända mycket roliga saker mm.
För 2008 och 2009 har varit jobbiga år. Så nu tycker jag att jag förtjänar många bra år framöver! Så jag säger mer än gärna HEJ till 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0