Bra dag idag!

Posten var sen idag, men ännu en gång får jag trevlig post. Jag skickade in bilder i söndags tror jag eller var det i lördags, men hur som helst nu idag fick jag hem dom. Kan säga att det är 191 kort som jag har framkallat, så det ska verkligen bli kul att se dom. Men jag måste verkligen skaffa mej ett fotoalbum.
Så har jag fått ett till julkort, alltid trevligt. Den här gången fick jag ett julkort från en klasskompis =) Sen har jag även fått ett nytt nummer av Hänt Bild. Bara trevligheter! Snart så kommer min kompis dyka upp så då ska vi gå till Kojis.




Dom gör den bästa Sushi i Luleå. Älskar det stället!!

Kommentarer
Postat av: Gaby

Hoppas det smakade bra.

2009-12-22 @ 18:51:16
Postat av: maria

hej Nina!! vill bara önska dig en god jul!!! tänkte om man inte hinner säga det sen! blir nog inte mycket bloggande nu under julen!! hoppas du får det riktigt bra!!=) många kramar maria!!=)

2009-12-22 @ 20:04:23
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0