Dagens!

Vi kan börja med min dagens outfit, fast jag hade den igår hihi. Så får ni se hur jag var klädd för att klara av kylan.




Fake pälsmössa från Sisters.
Halsduk från Burberry.
Jacka från Canada Goose.

Kan säga att jag frös inte om överkroppen. Älskar den här jackan för att man fryser aldrig när man har den på sej. Så den passar alltid bra när det är från minus 18 till uppåt. För är det lägre än 18 så blir jackan för varm, alla fall för mej hihi.

Men jag kan berätta att jag höll på frysa ihjäl min fingrar, för det gick inte ha på sej vantar när jag skulle ta alla bilder. Det var det värsta jag var med om igår.

Kommentarer
Postat av: maria

så fin du var i din pälsmössa!!!=) har ju min från Lindex varm o go är den!!=)



hade du det bra hos tomten då?=) hade varit roligt o sett lite bilder sen någongång men det är ju bara om du hinner o kan förstås!! ha en toppen fredag kram maria!=)

2009-12-18 @ 12:55:54
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Theres

Vad underbart det såg ut =) Inte ofta man orkar vara ute när det är så kallt. Måndag har jag tänkt åka till ikea så det går inte men gärna en annan dag om det finns någon som passar. Sushi var ett tag sedan jag åt, är ruskigt sugen på det. Ser fram emot att få se fler bilder från tomten.

Kram

2009-12-18 @ 13:03:12
URL: http://www.tessisheaven.se
Postat av: Gaby

Du är fin på bilden.

2009-12-18 @ 16:47:37
Postat av: Nina

Till Gaby! Tack så mycket! =)

2009-12-18 @ 16:49:56
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0