Luleå Centrum!

Nu har vi kommit hem. Det var riktigt trevligt hos svärmor och svärfar. Vi fick tacos, det är en av mina älsklingsrätter. Så det var riktigt gott att vi fick det. Nu ska jag vissa bilder från centrum.



Det här här är ingen bra bild, men jag vill ändå ta med det för att på höger sida högst upp så ser ni en skylt där det står Shopping. Det är nämligen Sveriges första galleria. Helt otroligt att vi var först med något i Sverige hihi



Här är det en tydligare bild på vår storgata som går igenom stan. Längst efter den här gatan har vi alla affärer som man går mest till. Tycker det är så fin bild eftersom man ser att dom har satt ljus på träden, lyser upp så fint. Så ser ni att vi har ingen snö =(





Vår fin gran som vi har mitt på storgatan.




Tomtefamiljen bor i Stadsparken samt även det här trädet. Hela vår stadspark har ljus på träden, men det blev inte så fint att ta kort på parken eftersom det inte fanns snö som kunde lysa upp backen. Men jag får väl ta mer kort när snön har kommit.

Så nu har ni fått se en del av Luleå. Nu ska jag gå och sova, ska ju till skolan imorgon så det blir upp tidigt. Natti natti.



Här är pusselbiten!

Bild 17. Tävlingen om Compadre.com

Kommentarer
Postat av: Gaby

Fina bilder.Natti.

2009-12-09 @ 23:18:00
Postat av: maria

så himla fina bilder!!=) verkar vara en mysig stad!!=)

2009-12-10 @ 11:53:32
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Malin-mamma till sam TÄVLA HOS MIG!

vilken stad är bilderna tagna? Fina!



Tävla gärna hos mig<!

2009-12-11 @ 09:36:35
URL: http://malinsmix.blogg.se/
Postat av: Malin-mamma till sam TÄVLA HOS MIG!

Oj såg nu att det är L:)

2009-12-11 @ 09:37:26
URL: http://malinsmix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0