Godmorgon!

Idag så är det årets mörkaste dag, men sen vänder det för imorgon börjar vi gå mot ljusa tider igen. Det låter så härligt att vi är påväg mot sommar igen. Men först ska vi har jul och nyårsafton.

Här snöar det för fullt, vi har riktigt vinterlandskap ute, och jag är så glad att jag får stanna inne. Idag är det så mycket som jag vill göra och jag ska hinna med allt hade jag tänkte. Samtidigt som jag skriver det här inlägget så ser jag på One Three Hill, gillar den serien, sen senare idag är det Gossip Girl. Jag kunde ju inte se dom igår när jag jobbade.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Ja, så är det måndag igen.Håller med dej om att det är skönt att vi går mot ljusare tider.Det går fort.Vad skönt att vara ledig.Ha det bra.

2009-12-21 @ 11:48:09
Postat av: CArin

Att jobba helg SUGER-. Jag hatar det.



Jag så Gossip i går, men i dag ska jag bara stöka runt här hemma... Då kan det ju hända att jag hamnar i soffan sisådär runt halv 2 ;)



Kram

2009-12-21 @ 11:58:47
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0