Godmorgon!

Nu har min förkylning blivit värre. Kan inte alls andas igenom näsan. Jag som måste hinna bli bättre till nyårsafton, för då måste jag vara frisk. Idag blir det att handla saker till nyårsafton samt drickbart. Eftersom jag och min sambo ska göra tilltugg. Så idag ska jag kolla in lite mer recept om jag kan hitta något mer smaskigt tilltugg. Sen så ska jag hämta ut ännu ett till paket från H&M hihi.

Så hade jag även tänkt peela ansiktet idag, så huden är fin till nyårsafton. Även min nyårsblåsa är klar, så ni ska få en liten tjuvkik på den idag. Det är fullt upp idag också, men jag hade även tänkt ta det lite lugnt.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Vad kul få se din Nyårs blåsa.Ta det easy i dag.

2009-12-29 @ 16:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0