Skellefteå!

Vi kom fram till Skellefteå vid tolv tiden. Så man har hunnit äta och fika. Det var lite jobbigt att köra bil eftersom det var inte kul att köra om lastbilar för det blev snörök.

Det händer inte så mycket just nu eftersom vi är på landet och väntar in att bingolotto ska börja hihi. Vill gärna vinna pengar. Så härligt med uppsittar kväll!
Varför vi är i Skellefteå är för att min mormor och morfar bor där. Så det är med dom vi ska fira med samt min morbror och min moster =) Sen är även min mamma och pappa med och min sambo.
Tyvärr så firar min brorsa med sin familj hos barnens morfar.

Nu ska jag återgå och vara social.


Kommentarer
Postat av: CArin

Mysigt att vara hemma hos mormor och morfar! Hoppas du vinner lite nu då!



Önskar dig en riktigt GOD JUL // KRAM

2009-12-23 @ 16:55:58
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0