Stressiga julen är här!

Nu börjar stressen. Idag blir det att packa samt fixa mina naglar så dom är fina på julafton. Jag blir nästan snurrig när jag tänker på allt det vi ska göra. För imorgon börjar bil resan till Skellefteå där ska vi stanna till juldagen. För sen på juldagen så åker vi uppåt igen, nämligen till Kalix. Då blir det att fira andra julen. Så kommer vi sova över där för sen på annandagjul ska vi hem för då ska jag börja jobbet kl 13. Så det kommer verkligen inte vara en lugn jul. Först på söndag kväll kan jag pusta ut.

Idag ska jag träffa en kompis Theres så vi ska äta middag tillsammans, det blir sushi. Det kommer bli trevligt eftersom vi har inte sett på ett tag.
Sen så måste jag även till min farmor och lämna en julklapp, vet inte riktigt när jag ska göra det.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Ja julen är stressig,speciellt när man ska på flera ställen,och bila i detta snökaos.

2009-12-22 @ 13:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0