Bra dag idag!

Har just kommit hem från svärföräldrarna, vi blev bjuden på köttsoppa till middag. När vi gick till svärföräldrarna så gick vi även förbi Rabalder, då såg jag att Magga jobbade. Så jag gick in och sa hej till henne. Var jätte kul att få träffa henne igen, sen så sa hon även att dom saknade mej, så det var kul att höra =) Det är alltid kul att känna sej uppskattad. Så imorgon ska jag till Rabalder igen för att hälsa på, ska nämligen lämna en sak där hihi.

Vet ni vad folk, jag är jätte trött så det kommer bli en tidig kväll för mej. Så jag säger nu natti natti till er!

Kommentarer
Postat av: Gaby

Gud vad gott med köttsoppa.Natti,natti.

2009-11-25 @ 21:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0