Festen igår!

Nu ska jag visa lite bilder från gårdagen. 

När vi kom till mina föräldrar så fick man ett glas skumpa och lite tilltugg. Tilltugget bestod av norrbottens guld dvs Kalix löjrom.




Sen fick vi en förrätt som heter spenatrulle med ost och laxfyllning.




Sen fick vi stekta nudlar med hotta räkor och grönsaker. Det var också riktigt gott.



Vi fick efterrätt också, men tydligen så glömde jag att ta kort. Så det finns ingen bild på efterrätten. Man skulle kunna säga att vi fick en tårtbit eller det kanske var en bakelse. Men hur som helst den var jätte god för det innehöll choklad.

På kvällen drack jag en sån här, min favvo. Men tyvärr är bilden suddig.



Cidern har så fin blå färg, men ni märker ju att det är blått. Men mycket snyggare IRL.

Så såg kvällen ut hihi. Gillar såna kvällar!
Idag blir det nog lugnt, funderar på att man kanske skulle lyssna på lite jul musik, det är som trevligt.

Kommentarer
Postat av: maria

det kan jag inte egentligen haha men du vet vill man vara fin får man lida pin=), nej då men vi ska ju inte gå någon långpromenad eller så så det ska nog gå bra dessutom är där platå framtill så det blir lite stöd för foten!=) jättegott allt ser ut på bilderna!!=) kram!

2009-11-14 @ 15:01:52
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: AnnSo

Åh, va fin och god mat :D



sv: tack så mycket :) Blev väldigt nöjd med mina köp, trots att jag inte gillar uggs. Men det är som du säger, de är varma och sköna att ha på sig så varför inte liksom? :P

Ha en toppen bra lördag kväll :) Kram

2009-11-14 @ 16:23:17
URL: http://allaroundannso.blogg.se/
Postat av: Theres

Ååå det där såg gott ut =) Ni verkar ha haft en toppen kväll =) Kram

2009-11-14 @ 19:27:47
URL: http://www.tessisheaven.se
Postat av: maria

tack Nina=)

2009-11-15 @ 00:53:44
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Gaby

Fina bilder.

2009-11-15 @ 11:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0