Beställt från H&M Home 2010!

Jag har ju gjort en beställning från H&M Home som jag inte har visat er. Den här beställning gjorde jag nog i måndags, man var tvungen att passa på att beställa från vårkatalogen så fick man dessutom 10% rabatt på hela beställningen.
Min mamma vill också beställa från H&M Home katalogen. Hon hittade gardiner som hon vill ha. Måste säga att de ser riktigt fina ut.

 

Ni ser att det är en längd som har våder av volanger i skir bomullsvoile. Så hon beställde så klart två längder. Tror att hon ska ha de i köket, så det kommer blir riktigt romantiskt kök hihi. Men det passar bra där eftersom dom har vitt kök.

Jag beställde bara små saker. Beställde de här två pappersservetterna. Ni ser där jag har ringat in, det är de jag har beställt.

 

Det var svårt att ringa in servetterna måste jag säga hihi.

Jag beställde även det här duschdraperiet. Eftersom det duschdraperi som vi har börjat se slitet ut, sen är det ju kul att kunna förändra i badrummet. Det är redan rosa aprikos färgade tapeter i badrummet så kan det bli snyggt med det här.



Sen så gillar jag även fjärilar.
Alla dom här sakerna kommer först i januari. Så det blir bra.


Kommentarer
Postat av: Mariah

det ser snyggt ut.

2009-11-06 @ 21:54:04
URL: http://nimah.blogg.se/
Postat av: CArin

ååååå vad fin drapperi... Jag gillar också fjärillar, älskar dom..

Bara hör hur fint ordet FJÄRIL klingar i munnen när man säger det..



ha en fin helg

2009-11-07 @ 19:17:36
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/
Postat av: Gaby

HM HOME har roliga saker,inte så dyrt.

2009-11-09 @ 17:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0