=(

Nu har det gått 8 dagar sen jag beställde böckerna och dom har inte kommit än. Så jag hoppas verkligen att dom kommer imorgon. Tycker att det har tagit för lång tid.

Snacka om att man känner sej sliten och trött, men jag kan inte sova eftersom min vovve verkar inte alls vara sugen på att sova, han bara sitter hela tiden. Jag förstår att han har ont, så jag har gett han smärtstillande men än så länge verkar det inte som att den har börjat värka.
Jag har insett att jag har samlat på mej massor med skvaller tidningar så jag håller på göra fina buntar som jag ska sen ge till min granne, hon köper aldrig skvaller tidningar men hon vill ha dom efter när jag har läst dom, så jag ska gå över med dom till henne sen, så hon har något kul att läsa om.

Sen har jag även hunnit med att rensa lite i min garderob, fick ihop en påse som jag ska skänka till Röda korset eller Myrorna. Kan säga att det var bara en pälsjacka som jag inte vill ha kvar och en pälsmössa som jag ska skänka. Gillar att skänka bort saker =) Insåg att det är mycket som jag måste gå igenom för nu ska jag skänka en hel del så jag får mer plats i min garderob för det som jag redan har. Nästa projekt blir att rensa bland smyckerna som jag har.

Kommentarer
Postat av: Malle - Hockeyfru

åh tack ;) ah hatar när de blåser, blir så kallt då..nu håller snön på att regna bort igen :( åh rensa garderoberna skulle ja med behöva, mkt som inte används..

2009-11-05 @ 13:29:05
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Gaby

Vad tråkigt att vovven mår så dåligt.Förstår att du med mår skit.

2009-11-05 @ 17:42:02
Postat av: Mariah

skönt att få garderoben rensad.

2009-11-05 @ 17:44:44
URL: http://nimah.blogg.se/
Postat av: Nina

Tack Gaby! =)

2009-11-05 @ 19:44:29
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0