Godmorgon!

Vad härligt att få vakna upp att backen är lite vit, men jag tror inte att det är snö, det är snarare frost. Så jag hoppas att snön kommer när som helst eftersom dom två senaste dagarna har det varit minus.
Nu ska jag äntligen få julpynta. Har läst många bloggar och sett vad alla har gjort så fint i sina hem, men nu är det min tur att göra hemmet fint. Ska ta bilder sen på hur det blev.
Jag har även hunnit betala min räkningar idag så nu vet man hur mycket man har kvar för att köpa julklappar. Sen har jag ett telefonsamtal som jag ska ringa som jag har verkligen skjutit upp på, men nu måste jag ta tag i det. För det måste bli klart i år.
Hur kommer er måndag se ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0