Godmorgon!

Idag börjar man sent, det känns riktigt bra för man har sovit ut. Men det är visst något med måndagar, sov dåligt inatt. Trodde hela tiden att jag hade försovit mej. Så det var ju mindre kul.

Som ni vet så var vi till Kalix igår, och dom hade mer snö än vad vi har.
Vi hade just kommit ut på E4:an till Kalix när jag tog den här bilden.



Det var kul att ha med sej kameran för jag tog en hel del bilder när vi satt i bilen. Som den här bilden på mina vinter skor hihi.



Jag ser trött ut på bilden och att jag har små ögon, men jag brukar ha en tendes att jag bli trött när jag åker bil men så här små ögon har jag inte. Jag var nämligen påväg att blunda på kortet.
Den osminkade sanningen om mej hehe.



En liten fin naturbild från landet i Kalix.



Vi hade trevligt, vi var dessutom och åt på en kinarestaurang som jag tror heter Elegant. Dom hade bra mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0