Kära fredag!

Nu har man äntligen helg. Känner att jag uppskattar mer helgen nu när man jobbar från måndag-fredag. Men nästa vecka är det min sista vecka som jag är på jobbet/praktiken. Kommer kännas konstigt, men jag kommer självklart att titta in till dom då och då hihi.

Har hämtat ut ett paket idag, det var från H&M. Ni kanske kommer ihåg att jag gjorde en beställning för ett bra tag sen, med bland annat en blus som jag var osäker om det var min stil. Den var inte min stil, gillar inte alls tyget. Så jag kommer returnera allt det jag hade beställt.

Nu är det dags för mej att göra med redo för festligheterna ikväll =)

Kommentarer
Postat av: maria

tusen tack!!!=)

2009-11-13 @ 15:48:02
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0