Post!

Såg att jag hade fått trevlig post när jag kom hem. Jag har ju berätta för ett tag sen att jag fick ett bra erbjudan på att prenumera på Damernas Värld. Så nu har jag fått mitt första nummer, ska bli intressant och se om det är nån kul tidning. För det känns som att den här tidningen kanske vänder sej mer till dom som är från 30 år och uppåt. Men det verkar som att nu handlar det mycket om jul i tidningen, det är ju allt kul att läsa.
Har ni börjat och julhandla än?
Jag har börjat kolla in vad jag ska ge till folk, så man kan säga att jag är redan klar, ska bara betala sakerna hihi.


Kommentarer
Postat av: Gaby

Ja,det är skönt att veta vad man ska köpa för julklappar.Har själv köpt en hel del.Tänkte att det var bra att göra bort det före det är lön,hatar att stå i långa köer.

2009-11-20 @ 17:50:40
Postat av: Sofia´s Dressingroom

Låter som en mysig fredag. Kram kram

2009-11-20 @ 19:20:43
URL: http://sofiasdressingroom.blogg.se/
Postat av: maria

tusen tack Nina!!=D ja du måste testa o göra den menyn för fy fasen vad gott allting var!!!!!=) en riktig höjdare! ska alldeles strax avnjuta schweizernötkakan med glassen till blir spännande men jag tror den blir kanoners den me=) ja ha det toppen själv lät inte fel med lax!! är ju såååå gott det me!!=) kram maria!

2009-11-20 @ 19:34:27
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0