Slut i fötterna!

Det har varit en rolig dag idag. Man har lärt sej en hel del. Mitt drömjobb är verkligen att ha en egen klädes butik eller jobba för en stor kedja som tex H&M, Zara mm.
Har varit på min första dag i klädesbutiken, riktigt trevlig personal och butikschef. Men jag har märkt att jag har lärt mej mycket från skolan. Nu när jag står i klädesbutiken så står jag och tänker på ekonomin hihi.
Sen är det lite skönt att slippa skolbänken men jag saknar mina klasskompisar.

Hade ett paket som väntade utanför min dörr när jag kom hem, trodde först att det var böckerna som hade kommit, men det var det inte.  Ni ska få se senare vad det var för något.

Kommentarer
Postat av: CArin

AAA spänande.. vad var det i paketet??????



( några hermes väskor kanske ? )



Min plan är iaf att skffa en sådan inom en snar framtid. Kosta vad det kosta vill. ska fjäska för tomten....

2009-11-02 @ 17:03:18
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/
Postat av: Malin - Hockeyfruga

den gick på 9:an tror ja:) sjukt bra!

åh va härligt, låter som en kanonhelg!

va roligt att du trivs!

2009-11-02 @ 18:15:14
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Gaby

Bra att dagen varit bra.Jag vill också veta vad du har i paketet... Något snyggt..

2009-11-02 @ 21:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0