Äntligen hemma!

Jag är jätte nöjd med håret. Nu är man en blondi igen hihi. Men jag toppade faktiskt inte håret. Tänkter göra det nästa gång jag ska dit istället. För jag ska boka en ny tid i dec. Då blir det färga utväxten igen samt toppa håret. Ja sa nämligen till frisören att jag vill spara ut håret igen och som just nu känns det inte som att håret växer något. Hon tyckte inte heller att mitt hår var så slitet, så det var ju bra =)
Det är ju så kul att vara hos frisören för dom gör ju alltid nån frisyr på en. Så det blev locka håret igen, eftersom jag har själv problem att locka mitt hår, det blir aldrig snyggt.

 

Vad tycker ni om håret?

 



Jeans: Gina tricot
Svart t-shirt: Gina tricot
Halsband: H&M Matthew Willamson
Orkesterkavaj: Ellos


Kommentarer
Postat av: maria

va fin du blev i håret!!!=) ja imorn är det min tur! ska klippa o slinga det!!=) är lite nervös nu för hur det ska bli!! men det blir säkert bra!!=) ska ta med lite bilder o visa hur jag vill ha det!



snygg outfit btw! har både jackan o jeansen!!=)

2009-10-14 @ 20:18:09
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vilken fin blond färg det blev! Du passar jättebra i brunt också, men det var väldigt snyggt med blont. Kram

2009-10-14 @ 21:24:48
Postat av: Nina

Tack Sanna! Som sagt jag blev sugen på att färga brunt igen nu när det är höst, men jag gillar oxå även det här blonda. Så jag beslöt att fortsätta att vara blond =) Kram

2009-10-14 @ 22:06:40
URL: http://chicnina.blogg.se/
Postat av: Mariah

fin frisyr.

2009-10-14 @ 22:23:42
URL: http://nimah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0