Busy day tomorrow!

Imorgon blir det ingen sovmorgon. Ska till frisören tidigt. Sen efter jag har varit där så ska jag göra två intervjuer med två olika företag.  Får se hur det kommer gå, som tur är att dom som som jag ska intervjua vet hur jag är. Dvs jag är ju ingen journalist. Så jag kommer inte göra bort mej imorgon.
Första intervjun är kl 11:45. Nästa är kl 13:00. Men jag hoppas att jag hinner i tid på den första intervjun, men jag sa att jag kan bli sen eftersom hon vet om att jag är hos frisören. Visst låter jag som en seriös intervjuare? Men jag tar det seriöst för jag kommer få betyg om hur jag har gjort jobbet. Så klart vill jag ha det bästa betyget. Kan avslöja att det som jag ska intervjua handlar om världskap. Nu är det dags för skönhetssömnen natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0