Chique!

Fick i min mail från Chique. Dom har visst börjat sälja kläder nu. Så klart hittade jag klänningar som jag tyckte var riktigt snygga.
Jag kan börja visa den här klänningen som heter Party - svart paljettklänning kostar 499kr.



Betty - klänning med bar axel. Kostar 399kr. Den var som annorlunda den här klänningen de var det som gjorde att jag gillar den, samt skärpet till gör att den ser rockig ut.



Alexia - Lila klänning med nitar. Kostar 399kr. Den är ju också lite små rockig.

 

Så blir det den sista klänningen. Tracy stud - svart klänning som kostar 449kr.

 




Så klart finns det skor till klänningarna. Speciellt dom här skorna är ju riktigt snygga. Dessutom är dom på rea. Det är äkta skinn, både på utsidan och insidan. Heter Carrie och kostar 499kr, ord pris är 899kr.



Tyvärr så är klackhöjden 11,5cm, så jag kan inte gå i såna skor =(



Bilder från Chique


Kommentarer
Postat av: maria

det måste jag kolla in då!=)gillar paljettklänningen bäst!=)

2009-10-13 @ 23:05:42
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0