Det blev mer shoppande idag!

Förstår inte hur jag har kunna missa att Lindex har starta sin kampanj nu. Så jag har beställt tre saker från deras Pink collection.
Det blev den här kjolen i skinnimitation som kostar 299kr

Sen så blev det även det här halsbandet som också är från Pink Collection. Kostar 129kr

 

 

Sen hade jag riktigt problem att välja vilken färg jag skulle ta på den här blusen, men till slut valde jag den här, fast jag gillar även den andra färgen på den här blusen. Den kostar 349kr.



När man handlade över 400kr så fick man det här hudvårdsset Lumene gratis. Är värd 99kr.


Kitet är för känslig hud. Innehåller rengörningslotion, ansiktvatten och en dagkräm.

Efter jag hade beställt det här så tänkte jag att jag måste ju även ha ett skärp när man har den här blusen från Lindex på sej. Så då beställde jag det här knytskärpet från H&M. Kostar 99kr


Tyvärr får jag inte det förrän vecka 52. Så det är verkligen lång väntetid. Jag avbokade den här kjolen från H&M

Jag har shoppat för mycket idag. Men jag är endå nöjd med mina köp.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Riktigt snyggt! :)

2009-10-01 @ 22:38:35
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: maria

fina saker där!!=)

2009-10-02 @ 14:19:54
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0