Böcker!

Tror ni att jag kunde hålla mitt köpstop?!

Jag blev tvungen att beställa två böcker som jag vill ha. Gillar att läsa böcker om man har tid. Tid tänker jag ha snart, nämligen nästa vecka.

Beställde nämligen Elsas mode som Sofi Fahrman har skrivit. Är som nyfiken på den boken. Är man medlem i Sofis modeklubb eller vad det nu heter så får man köpa boken före alla andra till specialpris på Bokus. De 100 första som beställer får boken signerat exemplar och ett läppstift =) Så jag hoppas att jag är en av dom 100.
Men annars så släpps boken imorgon.



Sen den andra boken som jag beställde är Ego Woman som Carolina Gynning har skrivt. Har läst henns första bok Ego girl. Den här boken har funnits ute ett tag, och jag har som velat ha den sen dess.



Jag gillar såna här slags böcker, det ska vara lättläst. Tunga romaner kan jag inte med.
Är det nån som ska köpa Sofi Fahrmans bok?
Nån som har läst Ego Woman?


Bild: Bokus

Kommentarer
Postat av: maria

ja det kommer bli jättesnyggt till en enkel top eller en söt blus!!=) åhhh dem böckerna vill jag också ha verkar bra!!! kram maria!

2009-10-28 @ 13:44:43
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Mariah

Den boken verkar riktigt rolig, läste två kapitel ur boken i förra veckans nummer av Sofis mode. Carlina Gynnings bok har jag ej läst. Gillar annars Deckare och läser nu Johan Tehorins böcker Skumtimmen och Nattfåk.

2009-10-28 @ 21:19:18
URL: http://nimah.blogg.se/
Postat av: Malin-Hockeyfruga

oj, de va ju nästan identiska skorna:O

2009-10-29 @ 09:58:17
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0