ohhhh köpa!

Jag kommer sakna serien Svenska Hollywoodfruar. Det var synd att det var sista avsnittet idag. Man får hoppas att det  blir en till säsong.

Det blir nog att gå och lägga sej snart. Fast jag har sovmorgon, börjar för inte än kl 12 imorgon men det blir ändå stiga upp tidigt, måste ju piffa upp mej inför jobbintervjuen.

Som ni vet så är man en shopaholic. Så jag beställde det här halsbandet. Jag har kollat in länge på det och nu fanns det igen att beställa, så då gick det ju inte att låta bli.



Är från märket Åsitas. Vad tycker ni? Det kostar 599kr. Jag gillar det verkligen.

Så förlåt mamma och pappa som kommer läsa det här.
Ni ska bara veta vad jag fick för telefon samtal efter dom hade läst om mitt inlägg om det jag hade shoppat. Dom var inte glad på mej. Fast jag är vuxen hihihi

Nu blir det att gå och sova. Så natti natti!


Bilden kommer från Frozza

Kommentarer
Postat av: maria

ja men nu är ju duktig som varit i skolan!=) kämpa på bruden!=) hoppas allt är bra annars?!!!=)



kram!

2009-10-05 @ 22:45:39
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Sandra

Trist med sista avsnittet, hoppas också på en till säsong...



Hihi men så är det, stod helt stilla för mig då och då också mellan varven. Men det sätter sig det är bara sånt man måste tränatränaträna dock. Det låter bra, lycka till!

2009-10-06 @ 04:25:36
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0