Godmorgon!

Jag önskar att jag kunde säga att jag har sovit gott inatt, men det har jag inte gjort. För jag har kliat och kliat och kliat mej, så det tog en lång tid innan jag somnade. Om jag sen råkade vakna på natten så var jag tvungen att klia mej ännu mer.
Dom här dom prickarna har spridit sej mer nu. Har börjat få på händerna, samt benen. För tidigare hade jag vid armhållorna, bröstkorgen magen, ryggen och halsen. Jag undrar verkligen vad jag har gjort när jag får allt det här =)

Skulle hålla på med skolarbete idag, men jag känner att jag orkar inte. Kan inte koncentrara mej och så är jag trött. Så idag blir det bara vara.
Orkar inte planera något. Men jag ska ändå åka till mamma och pappa och vara där och äta frukost. Vi har inget här hemma. Så idag blir det att stor handla så vi har mycket mat hemma =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0