Godmorgon mina vänner!

Skolan har börjat och jag sitter här i soffan med benen på en kudde. Så jag ska väl själv ha en egen lektion med mej själv. Ska ha ekonomi. Står det på mitt eget schema.
Jag har sett till nu att jag har alla telefoner och datorn brevid mej så nu ska jag inte gå på ett bra tag.

Vad ska ni göra för något roligt nu när det är 1 oktober? Som ni vet så kommer jag bo i soffan idag, ser att solen skiner ute men det är bara +4, så det är inte varmt.

Vad min sambo passade upp mej igår, det var verkligen snällt, men jag gillade inte när han knöt upp min sko när jag skulle ta av den igår. Jag sa då till han att han måste knyta igen den, då sa han till mej, varför det, du ska ju ändå inte gå nånstans. Då sa jag tänkt om det börjar brinna, då måste jag ju ha skor på mej när jag ska ut, för inte tänker jag gå ut med  bara sockar på mej. Han började skratta då.
Jag kan säga att dom skorna är inte fina dom är helt nötta samt gamla, men det som är bra med dom är att man kan bara ta på sej dom samt av dom utan att behöva knyta upp.
Han har inte knytat igen dom, så jag får väl försöka göra det senare idag =)
Som ni har märkt så har jag aldrig skrivit vad min sambo heter, och det kommer jag inte heller att göra. För han vill inte det. Det respekterar jag. Han vill bara att jag kallar han för min sambo.

Kommentarer
Postat av: Malin - Hockeyfruga

hahah smart ;D ja vists va de, billiga med..25spänn hihi! åh fy sjuttan, såg inte roligt ut alls :S

2009-10-01 @ 10:44:24
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0