Godmorgon!

Som sagt idag är det Kanelbullens dag idag. Jag undrar om det blir att åka och handla nån bulle och så tar vi med oss fikat och åker och hälsar på nån och bjuder. Det är ju ganska trevligt =)
Annars händer det väl inte så mycket idag. Måste göra klart min hemuppgift som jag aldrig blev klar med. Har ju skola imorgon så det skulle vara bra att jag kan lämna in det då.

Är inte glad över en sak. Ni vet serien Lipstickdjungel är ju nuför tiden på lördagar, och jag missar alltid det. Sen verkar det ju inte hellre gå nån repris, eller gör det? Det var dumt att dom bytte dag och vilken konstig tid det går också på. Samma sak jag har ju även missat serien The hills, det har väl varit nu två avsnitt eller nått sånt? Lördagar är ingen bra dag att visa serier, och speciellt inte före 19. För då missar jag alltid =/

Men söndagar brukar det vara mycket serier det är ganska mysigt, och då har man ju tid att se. 18:05 One three hill. Sen har vi ju kl 20:00 både Ensam mamma söker, samt Playa del sol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0