Happy Halloween!

Nu är det äntligen Halloween, men tyvärr så ska jag jobba så det blir inte så mycket att fira idag.
Ska ni fira?

Det var riktigt skönt att få sova ut idag, det känns som att det var länge sen man fick sova ut. Nästa gång jag är hel ledig blir nästa lördag. På måndag börjar min LIA period. Ska bli kul.

Just nu sitter jag och väntar på att reprisen från förra avsnittet av The Hills ska börja. Eftersom jag jobbade förra helgen så missade jag det. Så det är tur att det går repris.

Ha nu en Happy Halloween! 

                                                     

Kommentarer
Postat av: Gaby

Ha det bra själv.

2009-10-31 @ 13:45:10
Postat av: Malin-Hockeyfruga

ja!:D hihi tack, inte sp svårt när håret är "enfärgat" som tur är:P åh va härligt..dåå har du nåt att se fram emot! :) nu ska vi skutta till sängen :)

2009-11-01 @ 01:34:42
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: CArin

Skönt att få sova ut lite..

För min del dröjer det ända tills fredag innan det blir tal om sovmorgon. Om man nu kan kalla 08:00 för sovmorgon???

2009-11-01 @ 21:46:45
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0