Happy!

Såg på min andra mail idag att jag hade fått ett intressant mail, kan säga att det piggade upp mej en hel del. Kan säga att det handlar om en jobbintervju vill inte säga vart, för när jag har sagt vart jag har sökt jobb så brukar det alltid sluta med att jag inte ens får komma på en intervju. Så jag fortsätter att vara tyst om det.
Det känns så kul att man läser att dom är intresserad av mej =) Så nu jävlar måste mitt ben bli bra, jag kan ju inte halta då.

Väntar just nu på att min sambo ska komma till mina föräldrar för vi är bjudna på middag hos min brorsas familj, det ska bli mysigt. Hörde att det skulle bli nån slags tacos med kyckling, så det låter ju intressant och gott. Älskar tacos. Ha nu en riktigt underbar fredag, för det tänker jag försöka att ha =)

Kommentarer
Postat av: maria

Tack Nina=) ja man får ju piffa till sig lite extra ibland!! ja jag förstår dig ibland orkar man ju bara inte heller!!! är man sjuk o så menar jag så kanske man inte tar på sig det bästa man har! ha det bra o kram!

2009-10-02 @ 16:48:45
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh då håller vi tummarna för dig :) Good luck.



Då hoppas jag han inte ätit upp dom, man vet aldrig med dom där sambosarna :P Dom kan smyga i sig en hel del!

2009-10-02 @ 21:15:51
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Malin - Hockeyfruga

javisst, superbra!:)kul med jobbintervju, håller tummarna

2009-10-02 @ 22:50:50
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0