Håret!

Jag sitter här och funderar på allt möjligt men speciellt på mitt hår. Jag vill ha tillbaka mitt långa hår som jag hade förut. Sen så gillar jag den här hårfärgen som jag har på bilden. Jag är blond nu. Det känns som att jag vill behålla den blonda färgen, men det är så jobbigt med den där dumma utväxten.
Utväxten kostar bara massor med pengar och så kommer den så fort fram, så för det mesta ser man för jävligt ut i håret.
Nu sist jag var hos frisören så frågade jag om att men behöver väl inte toppa håret varje gången när jag färgar utväxten, för det drar fort ihop till 1300kr. Hon sa att jag inte behöver det. Men jag märker ju ändå att håret blir ju fort slitet, som nu imorgon så blir det att jag toppar håret igen. Sist jag gjorde det var i slutet av juli. Varje gång jag toppar håret så blir det bara kortare, ingen annan ser det, det är bara jag som ser och märker det. Finns det inget bra sätt att få långt hår fort?



Kommer inte ihåg hur gammal jag är på den här bilden men kanske 24år, men jag gillar den här bilden jätte mycket! Jag ser väl nästan ut så än idag, fast jag har blivit äldre. Men jag undrar inte om jag har börjat se yngre ut eftersom jag måste alltid visa leg när man är på bolaget hihi
Ok, sen har jag väl gått upp några kg efter det också. Gud vad jag är ärlig nu.  Men jag ska ta bort dom extra kg.

Jag har alltid sagt att det som är bra med förhållande är när dom tar slut för då blir man alltid smal igen, för att man är deppig. Men nu har jag ju träffat den som jag ska gifta mej med. Så det är väl därför man bara går upp. Min sambo är jätte snäll mot mej, han säger alltid att han älskar mej som jag är, och det är väl så det ska vara?!
Men nu ska jag bli skinny bitch som jag har sagt det senaste året. Det är för mej själv som jag gör det. Men jag kan inte svara på om jag kommer bli lyckligare för det.  Men en sak vet jag och det är att jag älskar mej själv otroligt mycket och jag är stolt för det mesta över mej själv!

Kommentarer
Postat av: Malin - Hockeyfruga

tack, de blev vinst ;)

hehe ja..men man får ju unna sig saker ibland ;) jättefin bild på dig!

2009-10-13 @ 16:44:18
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Sanna

Det där är en jättesöt bild på dig! Logga in på msn så jag får skvallra lite med dig.. Kram!

2009-10-13 @ 19:07:17
Postat av: maria

vilken fin bild på dig!=) kram maria!

2009-10-13 @ 23:03:54
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0