Härliga fredag!

Nu är det äntligen fredag. Det är verkligen något speciellt med fredagar. Alla blir som glad då. 
Idag blir det en sväng på stan, ska träffa min föräldrar. Sen blir det kanske att man åker till dom. Men min sambo trodde att han kanske inte kommer hem så sent idag, det får jag hoppas på. För nu har jag nästan inte sett han på en vecka.

När jag är på stan så måste jag även passa på att gå in till Gina Tricot, för jag har sett att det finns en verkligen snygg klänning där. Jag är sugen på att prova den. För den är billig också. Så vi får se om dom får komma hem hihihi

Nu blir det frukost, vad har ni för trevliga fredags planer idag?=)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Om jag slipper jobba blir det en påse godis och en bra film...

2009-10-09 @ 12:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0