Hej på er!

Ni ska veta att igår kom jag på mer och mer saker som jag tänker köpa när jag är i Stockholm. Så jag måste spara en hel del pengar. Jag längtar jätte mycket dit fast det är först i februari. Jag gillar att ha saker att kunna se fram emot. Som nu längtar jag jätte mycket till december månad.Tycker att julen är så fin tid, sen så är det i den månaden lucia, julafton och nyårsafton. Bara roliga högtider. Man får vara mycket uppkläd i december månad.
Alltid på hösten så kan få julkänslor, när jag säger det till folk så kollar dom alltid så konstigt på mej,för dom tycker det är för tidigt. Men jag tycker att det är så nära. Speciellt nu i veckan när jag köpte årets glögg så fick jag julkänslor. Men det blev inte att dricka den ihelgen. Det får bli nån annan helg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0