Ledare/chef

Idag var det verkligen en intressant skoldag. Måste säga att jag gillar verkligen kursen Ledarskap. Det är så mycket som man ska tänka på när man är en chef/ledare. Alla chefer borde gå den här kursen.
Tyvärr så fick jag inte veta min idi idag. Det blir imorgon som vi får veta, ska dessutom jobba med det hela dagen. Det är ju ganska intressant att få se hur folk uppfattar mej.
Jag tycker att jag är samarbetsvillig, men det är inte säkert att dom tycker det hihi.

Nu ska jag ta det lugnt en stund, sen ska jag öppna ekonomiboken. Kolla genom vad jag ska kunna.


Kommentarer
Postat av: Mariah

verkar vara en intressant kurs,

2009-10-21 @ 19:00:30
URL: http://nimah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0