Prickig!

Vilken dag man har haft idag, jag kommer skriva om det mer snart. Men jag hinner inte just nu. För jag måste åka till vårdcentralen igen. Fast den här gången är att jag har fått en allergisk reaktion utav tabletterna som jag har ätit. Jag tål tydligen inte antibiotikan som jag har ätit. Så ni kan ju gissa hur röd prickig jag är på överkroppen och armarna, Det kliar som fan.
Jag märkte när jag vaknade att det kliade som bara den och sen såg jag alla prickarna och då förstog jag direkt vad det var, så jag ringde till vårdcentralen och dom ville att jag skulle komma in, men ja sa att jag hade inte tid på morgonen. Ville ju till skolan. Så nu ska jag åkta dit istället.
Vi får höras senare idag. För jag måste berätta om föreläsningarna som jag hörde på. Det var riktigt intressant och jag är verkligen kluven med vad jag vill jobba med nu. Det är så mycket som jag vill göra =)

Sen har jag även skvaller, riktigt saftigt skvaller hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0