Skakar på huvudet!

Jag vet inte om man ska skratta eller gråta, men jag valde att skratta iallafall. Har träffat min studiegrupp idag. Vi gick igenom övningsuppgifter som vi hade fått, det visade sej att vi var 3 st som hade gjort övningarna, dom två andra hade inte gjort det. Så visade sej att vi tre som hade gjort dom hade tre olika svar och det komiska med det hela är att vår lärare har sagt att vi har gjort rätt. Ni hör ju hur det låter, för det finns ju bara ett rätt svar, så nån av oss har gjort rätt och det andra är fel. Men jag kan inte fatta hur en lärare som har kollat genom det vi har skrivit säger att det är rätt. Ni fattar att jag vet inte hur det kommer gå med tentan när läraren själv verkar vara virrig. För ibland har vi fått övningar som vi inte ens har gått igenom, så då kan man inte svara på den uppgiften.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0