Snart Fredag!

Nu känns allt bättre igen, har bara ekonomi tentan imorgon på morgonen, sen efter jag har gjort den så blir det att åka till mina föräldrar för jag ska skriva ut en rapport som jag ska skicka in. Efter när jag har gjort allt det så blir det fredagsmys hihi. Ska verkligen bli härligt!

Kan avslöja att vi ska äta kräftor imorgon hihi. Min sambo och jag gillar kräftor. Så blir det ostbricka till efterrätt. Sen ska vi väl se på nån skräckfilm som går på tv, kommer verkligen bli en trevlig Allhelgonaafton.
Natti natti


Kommentarer
Postat av: Gaby

Jag gillar faktiskt räkor bättre.Det är lite söligt att skala dem.Ha det bra.Natti,natti.

2009-10-29 @ 22:12:31
Postat av: Gaby

Jag gillar faktiskt räkor bättre.Det är lite söligt att skala dem.Ha det bra.Natti,natti.

2009-10-29 @ 22:14:18
Postat av: Malin-Hockeyfruga

okey! ja den filmen måste ja se, första va ju galet bra! åh va ni ska ha de härlig ikväll!

2009-10-30 @ 12:58:50
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0