Sova!

Jag måste säga att fruarna i Svenska Hollywoodfruar är verkligen roliga. De har så roliga personligheter. För ingen är lik den andra, det enda är att dom är rika är det väl det enda som dom har gemensamt samt att de är blondiner. Jag hoppas att det blir en till säsong!

Jag fick inget bra telefonsamtal idag, då blir det imorgon som jag får veta. Jag hoppas verkligen att jag får det jobbet, för det skulle verkligen vara bra och så är det något som jag är intresserad av.

Ska nog gå och lägga mej nu. För imorgon blir det en sväng på stan innan jag ska på massagen. Ska bli så skönt att få en halvkroppsmassage. Tänkte även passa på att gå och kolla in VILA för se hur koftan och klänningen ser ut som jag tipsade om här på bloggen.
Vi synes imorgon så natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0