Stress stress

Nu är man stressad, det är så mycket som ska bli klart i oktober månad. Vi kommer ha läst klart kursen Destinations utveckling den 29/10. Så det är jätte mycket jobb med det. För jag ska göra två intervjuer med två företag, för höra om deras värdskap. Sen så ska jag även ha en redovisningen muntligt för klassen om nån företag som jag ska också ska ha intervju med fast den gången jobbar man två och två. Sen ska jag ha hittat en LIA-plats innan första november för då ska jag ha LIA i tre veckor. Sen ska jag även jag göra en bild av mej själv, dvs hur jag uppfattar mej själv samtidigt ska 6 st arbetskolleger eller chefer göra om mej. Hur dom tycker jag är i jobb och så. Och det ska vara klart till fredag. Det är bara stress. Så egentligen har jag inte tid att sitta här, men det kommer inte bli något gjort idag eftersom när man kommer hem från skolan så är man så trött i huvudet, så jag orkar inte tänka på något mer.

Har ju en viktig dag imorgon när jag ska på jobbintervju. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0