Trött!

Snacka om att man har haft fullt upp idag. Slutade skolan 16:00 och efter det gick jag in till stan för att lämna tillbaka en klänning som jag hade köpt på H&M. Efter det blev det till bolaget, var tvungen att att köpa drickbart till imorgon när man ska på klassfest. Såg att årets Blossa hade kommit ut nu. Så då blev det även att man köpte glöggen ska visst vara med clementin smak. Det låter ju riktigt gott =)

Vi hade en föreläsning idag också. Det var från Galären här i Luleå. Det var riktigt intressant som vanligt att lyssna. Det vissar sej att Luleå är verkligen en guldgruva, för det är jätte många företag som vill hit upp. Så jag hoppas att det blir mer klädesaffärer. Han berättade även att det är många människor som kommer hit och shoppar. Som tex från Kalix, Haparande, Piteå, Överkalix, Pajala, Torneå, Gällivare, Skellefteå och Kiruna. Så det är klart att man fattar att här uppe så är det Luleå som är metropolen.
En gång i tiden var det ju tänkt att Ikea skulle vara här, men tyvärr blev det ju inte så, riktigt synd.

Vi har även fått veta att vår tenta i ekonomi blir den 30 oktober. Och den 29 oktober ska vår kurs Destinationsutveckling vara klar. Så det börjar bli dags att plugga nu.
Så november börjar vi läsa andra ämnen. Men först ska vi ha LIA period början på november, det har inte gått så bra att hitta LIA plats. Men det ordnar väl till slut.

Kommentarer
Postat av: maria

jepp den glöggen har man införskaffat!!=) kunde inte låta bli när jag såg den på bolaget=)låter ju gott med clementin men sen hur den smakar är en annan femma! men jag fick tag i den i år! förra året var den slut!!! nej nu ska här bakas inför morgon dagen ska hem till en kompis o äta lite gott!=)



ha det så kul på klassfesten=) o hey check out my new hair!=) det blev ganska kort ändå!:/ så är väl halvnöjd! men slingorna blev toppen iallafall!=) man behöver väl bara vänja sig vid det o det var verkligen slitet så det var tvunget att klippa det!! huvudsaken att killen min gillar det och det säger han att han gör=) så det får man väl tro på då eller vad säger du? hihi ha det så bra kramis maria!



2009-10-15 @ 18:36:19
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0