1 Vecka!

Insåg just att jag har haft bloggen i en vecka idag. Tiden går verkligen fort =) Så grattis till mej själv hihi.
Nu när jag har haft den i en vecka så är det dags att jag stänger ner den, för nu har jag ju provat på hur det känns att ha en blogg. 
Äsch, jag skojar bara, det är klart att jag ska ha kvar bloggen, känner mej nästan lite smått beroende av den, det är ju jätte kul att ha en. Och tack för alla ni som kommenterar. Det är jätte kul. Det värmer mej =)
Så nu har jag en fråga till er, hur har ni hittat min blogg? Är jätte nyfiken. Vem som helst får svara på den frågan.

Nu är det dags att gå och läsa igen.

Kommentarer
Postat av: Malin - Hockeyfruga

hihi tack ;) hahaha då är vi lika hahaha:D

nickenyfiken är mellannamn haha! grattis till bloggen hihi

2009-09-28 @ 12:29:10
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0