Bokat tid

Nu har jag äntligen fixat en tid hos frisören. Så det blir både klippa och färga bort min utväxt. Jag gillar att man kan boka sin tid på internet, det är det bästa dom har gjort.
Jag går alltid till samma frisör på Attityd här i Luleå. För hon vet verkligen hur jag vill ha mitt hår. När jag tänker efter så är det några ställen här i Luleå som vet hur jag vill ha det.
Tex jag går även på massage en gång i månaden, för jag tycker det är verkligen skönt och att kunna unna sej den lyxen. Jag går till samma massör hela tiden.  Det är Agneta på Presenta & här. En gång fick jag en annan för att Agneta var sjukskriven en lång tid. Jag gillade inte att gå hos den massören. Så jag väntade ut nästa gång till Agneta hade blivit frisk. Hon är guld värld. Kommer alltid gå till henne. 
Sen så plockar jag alltid ögonbrynen hos Cissi som jobbar på Make-up store. Hon vet oxå precis hur jag vill ha det, är alltid nöjd när går från Make-up store.

Så efter jag har varit på behandlingar hos dom tre så är jag alltid så glad över när jag går från dom. Känner mej alltid så fin och sen har jag även pratat av mej. Tack för att ni orkar lyssna på mej. Därför får ni den här dagens bild

                                                         

Kommentarer
Postat av: maria

så spännande det låter o fixa håret!!=) jag skulle också behöva klippa o slinga mitt! men jag kan ju aldrig bestämma mig hur jag ska ha det!! dessutom trivs jag ju i mitt långa hår men det är ju i behov av en klippning!! hur ska jag ha det tycker du? några tips?=) kanske skulle ta och klippa upp det något jaja jag får se!!=) ha en supermysig fredag! kram maria=)

2009-09-25 @ 13:43:19
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: maria

hihi va lustigt när du kommenterade på min blogg så kommenterade jag på din!=) javisst kommer det upp bilder men jag måste först få lite ordning!!=) ja tack detsamma ha det så bra!!=)

2009-09-25 @ 13:45:52
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: maria

ja det var ett tag sedan jag köpte halsbandet!! men kolla på H&M dem har nog fått in liknande igen tror jag!! eller så finns det säkert att få tag på tex,Lindex eller Glitter!!...åhh tack!! ja alltid kul o höra vad någon annan tycker så ja det blir nog bara att toppa det här med!! har man långt sedan innan och man trivs i det så är det ju dumt att kapa det helt!! då hade jag nog bara ångrat mig!! kram!

2009-09-25 @ 14:05:38
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Mariah

Härligt att få håret fixat, jag var hos frisören i Tisdags för klippning och färg av håret.

2009-09-25 @ 17:25:36
URL: http://nimah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0