...

Vad det känns skönt att veta att imorgon har man inga tider som man måste passa. Kan göra vad jag vill. Fast jag har ändå massa saker att göra och som jag måste göra. För imorgon ska jag vara en flitig flicka.

Vill vissa er en klänning som jag är helt kär i, och jag har kollat många gånger på den. Och det är den här


Den kommer från en av mina favorit märken Dagmar. Så köper ni den så kommer ni göra mej verkligen avundsjuk =/
Tyvärr kostar den för mycket fast den är på rea. Priset är 1748kr, ord pris 3495kr.

Nu ska jag gå och sova och drömma om den här klänningen hihi. Så natti natti och vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: maria

hihi tack Nina;) ja lördagen är min favorit också!! gillar verkligen den klänningen!!!=) och på tal om klänning den var fin ja du tipsade om men priset?!! herregud nej det går ju inte!! finns det överhuvudtaget någon som kan ha råd med den?!! eller ens kan tycka att det är värt det!! jaja drömma är ju gratis iallafall!=) ha det så bra



kram o natti natti!=)

2009-09-27 @ 23:19:32
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0