Godmorgon!

Fast det är ingen godmorgon till mej. Det känns som att jag inte har sovit något inatt. Så jag är trött och grinig idag. Och det jag har på benet gör riktigt ont idag, kan inte ens ha rakt ben, och så jag går som en 80 åring gumma.
Har ringt hem till mina föräldrar så min pappa ska komma och skjusa mej till vårdcentralen. Eftersom min sambo har redan åkt till jobbet.

Om jag ska vara ärlig så jag lite orolig över att vara på vårdcentralen, dom kallas ju för slakthuset. Och jag känner mej lite slaktad. För dom tog bara förgivet att jag har mollusker. Så dom skulle inte skicka in det dom skar bort. Tänkt om det skulle vara något, det kan väl aldrig skada att skicka in prover. Så jag hoppas att dom vet vad dom har gjort.
Nu ska jag åka, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0