Godmorgon Bloggen!

Jag såg klart filmerna igår efter jag hade kommit hem från jobbet. Kan säga att jag var riktigt trött efter jag hade sett den sista filmen. Nu ska ni få en recension.

Wallander filmen var helt ok. Man vet ju alltid hur såna filmer ska sluta. Och jag gillar såna där polisfilmer eller vad man nu ska kalla dom för =)

Dumpa honom var också helt ok. Man känner igen från boken som man har läst. Och det tragiska är att man kan känna igen sej lite grann i filmen. Så jag skrattade väl mest åt det. Alla har väl varit med om att man har sagt till sin kompis, han kommer ringa, det är helt klart att han är intresserad av dej, annars skulle han ju inte göra så där m.m.

Men både Wallander och Dumpa honom får godkänt av mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0