Hjälp

Vilken dag det har varit. För det första var man helt slut när man skulle stiga upp idag. Det var första gången man hade lust att skolka.
Frukostmötet gav mej inte så mycket. Det kom inga företag, istället kom handels näringen och turism näring. Försökte att prata med dom, men snacka om att det var svårt att hänga med på deras prat. Å vilka ord dom använde. Det dom pratade om handlade om att dom var sugen på att skaffa en outletbutik nånstans i Luleå (säger inte vart), jag gav dom ett tips om vad för slags Outletbutik som behövs i Luleå, men det kändes inte som att dom lyssna och tog till det. Så då blev man tyst och fortsatte att lyssna på deras prat. Fast det är klart inga ídéer är dumma idéer. Så jag är glad över att jag framförde det =)
Men jag kan säga att jag tycker det behövs yngre människor på dom toppen. För en man i 58 års åldern vet inte vad vi tjejer vill ha som är från 20-40år.

Efter mötet så började vår skola. Man kan säga att man var riktigt trött efter mötet. Så skoldagen blev inte bättre. Hållt på sen morgonen tills nu med rörlig å fast kostnad  å räkna ut Pay-off, nuvärde och annuitet.
Jag har nästan börjat undra vad jag har gett mej in på. Men det är bara stå ut. Har bara ca 37 veckor kvar till jag är klar. Då har jag en utbildning. Jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0