Min lilla älskling!



Jag har två älsklingar i mitt liv. Den stora å lilla. Den stora är min sambo, å den lilla går ju så klart att räkna ut vem det är. Det är den här krabaten. Han är liten men har mycket personlighet.
På den här bilden är det andra gången som jag får träffa han hos uppfödaren. Tror han var då 5 veckor. Jag var så lycklig när man fick komma å hälsa på han innan han skulle flytta hem till oss.
Men snacka om att tiden har gått fort, de växer så snabbat när det är små. Fast han är ju fortfarande liten. Han är 1år 7 månader gammal idag.
Varför jag ville sätta in den här bilden var för att tidigare idag var jag över till grannen å skulle fota hennes små valpar. Hon har oxå chihuahua. Dom valparna är 5 veckor gamla. Riktigt söta. Dom lekte för fullt när jag var där. Ville ta en bild på dom då men just när jag tar fram kameran så är det självklart slut batteri i den. Blev inte glad för jag hade tänkt sätta upp bilden här på bloggen. Men det får bli en annan gång istället.
Istället blev det en bild min lilla charmtroll.

Nu ska ja å mitt lilla charmtroll gå å sova medans min stora älskling är vaken ett tag till. Känner att jag behöver all sömn som jag kan få eftersom det blir en hård skoldag imorgon.
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0