Ojoj

Den här klänningen vill jag ha som är från H&M. Kostar 699kr. Jag har gått och väntat på den sen jag såg den första gången. Det kliar verkligen i min köpfingrar.
Kan inte säga att jag ska ha den här klänningen på nyår för jag har redan en klänning som jag ska ha på nyår. Fast iför sej kan man ha den här klänningen på julafton. Eller så får ni se till att bjuda med mej på fina fester hihihi

Visst är den fin?


Och sen dom här skorna är ju oxå verkligen fina. Fast där vet jag att jag har ingen chans att gå med en klack på 12cm höga.  Dom skorna kommer oxå från H&M och kostar 499kr. Snygga va?


Vad ska jag göra, ska jag beställa klänningen? Egentligen har jag lovat många att jag ska ta det lugnt med shoppandet. Fast klänningen är ju verkligen snygg, och jag har väntat på den.

Kommentarer
Postat av: Mariah

Klänningen är jättefin!

2009-09-24 @ 21:42:48
URL: http://nimah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0