Presenten!

Det är den här väskan som jag ska köpa. Jag vill ha den lilla varianten. Alltså Louis Vuitton speedy 25.


Den ska bli min i juni 2010. Det är min present till mej själv. Eftersom jag har csn-kortet=billigare flyg. Så jag har bestämt mej att jag åker över dagen till Stockholm och köper den. Bra present till sej själv va? =)

Nu ska jag även gå och sova eftersom jag ska vara på vårdcentralen redan kl 08:00 imorgon för att lägga om såret. Kan säga att jag har riktigt ont i benet nu, antar att smärtstillande har slutat värka. Det känns precis som att muskeln är kapad eller att man har sendrag hela tiden i benet. Så man är inte riktigt på bra humör. Så natti natti


Bild från Mad About Bags

Kommentarer
Postat av: Malin - Hockeyfruga

de gick ok..fanns inte kvar den som ja hade utan fick ta en sämre och betala 200 :S störande!! men jaa har en fungerande kaffebryggare iaf!

härlig present till dig själv, sånt ska man unna sig;)

2009-09-28 @ 23:57:31
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0