Sanningen om mej!

Jag har funderat lite grann på hur privat jag ska vara. Och jag tänker vara så öppen som jag vill vara. Och jag misstänker att den största majoriten är folk som jag känner som läser den här bloggen. Därför tänker jag dela med mej en bild på mej idag. Och när man ser så kan man förstå att jag mår inte bra. Och jag tycker det är pinsamt att jag måste gå så kläd som jag är på bilden när jag ska nu till Kulturenshus. Men vad ska man göra, får ju inte på mej jeansen.

Here i come



Allafall mysbyxorna är från Juicy Culture.
Ni ser hur mitt ena ben är krockigt, det är för att jag kan inte sträcka ut benet nu tack vara det här
Varning för nästa bild!

Den sitter precis bakom mitt knäveck!
Jag vet att nu har jag varit äcklig mot er, förlåt! =) Jag hoppas att ni fortsätter att läsa.


Kommentarer
Postat av: Sofia´s dressingroom

Vad har du gjort?



kram

2009-09-30 @ 19:20:45
URL: http://sofiasdressingroom.blogg.se/
Postat av: Malin - Hockeyfruga

hihi ja;D hahha du får börja räkna neråt :D hihi

ajaj ser inte roligt ut :S

2009-09-30 @ 19:38:04
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0