Tisdag!

Det gick bra på vårdcentralen, får nog ta tillbaka att jag kallade dom för slakthuset. Såret såg bra ut, men jag var riktigt öm runt själva såret. Det är inte underligt att man har ont i hela vaden när det är en så stor muskel som finns där.

Har alla fall träffat min chef idag, han skrattade åt mej när han såg hur jag gick. Men jag tänkte att det var ju bra att prata med han om jag kan jobba lördag, för som det är just nu så skulle jag inte kunna jobba. Men det är ju 4 dagar kvar, så det kan hinna hända massa saker innan lördag, men mest troligt kommer jag kunna jobba.

Är hos min föräldrar nu, har fått frukost. Så det blir att vara här en stund, har även med mej boken som jag ska läsa ut idag. Så det är väl dags att börja ta tag i läsandet nu.
Ha en underbar tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0